FAQ

Kan mijn tour doorgaan tijdens Covid-19 pandemie?

Volgens de meest recente maatregelen (27 oktober 2020) niet tot onbepaalde tijd.  Aangezien georganiseerde vrijetijdsbestedingen niet mogen plaatsvinden vanaf donderdag 29 oktober 2020, 18u, zijn gidsenactiviteiten, georganiseerde tours, rondvaarten, enz. niet toegestaan.


Ik heb een reservatie staan tijdens deze verplichte lock down: wat nu?

Wij voorzien een tegoedbon van het gehele bedrag en dit gebeurt volledig kosteloos.  Als extraatje krijg je voorrang op alle nieuwe klanten voor je verplaatsing van je tour.

Kan ik mijn tour een tweede keer kosteloos verplaatsen?

Neen.  Onze gidsen houden hun tijd gereserveerd voor jouw gezelschap en weigeren andere klanten hierdoor.  Na één keer kosteloos te kunnen verplaatsen, vervalt jouw tegoed voor het ganse bedrag.

Wij zijn met een kleine groep. Kunnen wij ook een rondleiding vastleggen?

Uiteraard.  Wij starten met een tour vanaf één persoon.  Je betaalt het startbedrag van 15p.  Ben je alleen, met zes of elf: je betaalt steeds 15p.

Ik heb momenteel nog geen idee hoe groot mijn groep zal zijn. Kan ik het exacte aantal later doorgeven?

Dat kan zeker.  Dan vragen wij om voor 15p reeds te reserveren, de extra deelnemers kunnen tot een dag ervoor doorgegeven worden.  Alleen zo ben je zeker van je reservatie.

Zijn alle rondleidingen rolstoelvriendelijk?

Normaal gezien zijn al onze tours  rolstoelvriendelijk.  Geef het toch even voor alle zekerheid mee bij je reservatie zodat de gids er extra rekening mee kan houden.

Wat gebeurt er als het regent?

Elke tour gaat steeds door zoals vastgelegd.  Weer of geen weer: onze gidsen staan er steeds.  Er is altijd wel een plek waar we eventueel kunnen schuilen indien nodig.

Ik zou graag een mix van verschillende rondleidingen willen. Kan dat?

Absoluut.  Wij maken met plezier een tour geheel op maat.

Ik wil mijn tour annuleren. Krijg ik mijn geld terug?

Wij doen geen enkele vorm van terugbetalingen tot en met 30 dagen voor de reservatie.  Annuleer je langer dan een maand van tevoren, dan geven wij graag een tegoedbon voor het reeds betaalde bedrag en deze blijft een volledig jaar geldig op alle producten uit ons gamma.  

#Covid-19: enkel wanneer de regering ons verbiedt te gidsen, kunnen we een tegoedbon voorzien tot een dag voor de reservatie

Ik wil graag een rondleiding in de Handelsbeurs. Kan dit op elk tijdstip?

Neen.  Alles hangt af van de events die er plaatsvinden.  Wij zoeken graag de perfecte datum voor jou.

Wij willen graag Tanguy Ottomer als persoonlijke gids. Is hij altijd de gids?

Neen.  Wil je enkel en alleen Tanguy als je persoonlijke gids?  Dan wordt er een extra fee aangerekend.  Enkel zo ben je 100% zeker dat hij je gids is.

Kan ik mijn favoriete gids zelf kiezen?

Je kan steeds je voorkeur doorgeven, maar alles hangt af van de beschikbaarheid van de gids.  Wij zullen er alles aan doen om de juiste gids bij de juiste klant te reserveren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x